Бира „Шуменско“ пусна своя нова чаша, с която да се олицетворява вече марката. Тя е класически тип за лагерна бира, с вместимост за 0,33 l и е с двоен кант на ръба, а на столчето има гравиран лъв. От пивоварна „Карлсберг България“ разкриха, че подобна чаша с автентичен дизайн се създава за първи път в историята на марката.
„С дизайна на чашата, която изработихме, ние целяхме още веднъж да пресъздадем характера на марката, в който традиция, автентичност и качеството се преплитат, за да опишат любимата бира на поколения българи. Гравюрата на лъвчето придава на чашата индивидуалност и съвременност и спомага за налагането на благородното животно като „посланик“ на марката. Елегантното столче създава удобство за захващане и отпиване, а златният контур придава усещане за премиалност и завършеност“, коментира Теодор Несторов, който е бранд мениджър на „Шуменско“ в „Карлсберг България“.
От компанията са решили да раздадат 250 000 чаши за своите клиенти. Желаещите трябва да съберат 12 точки от промоционалните златисти капачки (за бутилки) или езичета (за кенове) и в последствие да вземат своята награда от най-удобното за тях място (информация за наградните центрове има на www.shumensko.bg).
Ръководството на пивоварната също така отчете, че „Шуменско“ показва ръст както в пазарния си дял, така и в обем – от началото на годината до месец май, сравнено със същия период на 2014 г., по данни на агенция AC Nielsen.

4a6a

 

 

Advertisements