Датската пивоварна „Туборг“ осъществи първа промяна във визията си от 2012 г. насам. При това на всички видове опаковки – (малка и голяма стъклена бутилка, кен, PET). Което е новина най-вече за колекционерите на артикули, а за останалите почитатели на тази марка бира е повод да се вгледат отново в етикета. Там има изцяло нова иконография на бранда с нова цветна схема на логото, включваща сини елементи, които да отличат „Туборг“ пред останалите „зелени“ брандове. Изработката е на дизайнера Търнър Дъкуорт, който е запазил и обновил и някои съществуващи елементи, целейки се в постигането на по-динамичен и младежки дух.
Паралелно стартира и глобална маркетинг кампания под мотото „Open for more“, чийто основни теми ще бъдат „музика“ и „традиции – от 1880 досега“.
Не бива да се забравя, че „Туборг“ спонсорира десетки от най-стойностните концерти, случили се в България през последните години като на Питър Гейбриъл, Фиш, Ибрахим Ферер, Сезария Евора, „Крафтверк“, „Блек Сабат“, „Депеш Мод“, „Дюран Дюран“, „Роксет“, Мадона, Кайли Миноуг, „Симпли Ред“, Браян Адамс, „Деф Лепърд“, „Масив Атак“ и др.

 

Advertisements