Може би в последните дни сте видели в тв ефир, в онлайн медии или на билборди различни реклами, които събират заедно чаша бира с някоя привлекателна млада дама. Това всъщност е част от кампанията LOVE BEER, която стартира по инициатива на Съюза на пивоварите в България и цели да популяризира бирата сред жените, като я представи едновременно като достатъчно престижно питие, но и като част от балансирания и активен начин на живот при умерена и отговорна консумация.
Кампанията ще се стреми също да опровергава различни негативни митове за пивото и ще извежда на преден план най-ценните му характеристики – натурална, нискокалорична, подходяща не само за мъжете, но и за жените, а и в същото време модерна напитка. Акцентът ще е върху емоциите от консумация на бира, предадени през погледа на жените. С различни послания те разчупват стереотипите, че бирата е подходящ избор основно за мъжете или пък се пие на ограничен брой социални поводи. Именно моментите, в които дамите бягат от тези предразсъдъци и избират бирата, са обединяващи в различните рекламни клипове.
Всъщност кампанията LOVE BEER, която заслужава своето поощрение, има своите достатъчно основателни аргументи. В България все повече се увеличава броят на жените, които гледат с ценителско око на бирата. Изострените сетива на нежния пол помагат за положителна оценка на стилове, които на пръв поглед не са съвместими с дамския вкус – като силно охмелените бири в стил Индия пейл ейл, да речем. А и личните ми наблюдения показват, че вече има също немалко жени, които се пробват даже да варят бира в домашни условия, при това с успех.
Така че – наздраве, дами! Наздраве и на всички тези мъже, които са щастливи да имат до себе си жена, ценяща бирата!

LOVE BEER1

 

Advertisements