Както бе споменато по-рано, в духа на обективността, Bforbeer предлага и мнението на Рори Милър по повод тежките обвинения по негов адрес. Ето и неговия отговор без редакторска намеса:

Чудесно е да ви чуя всички вас отново… Нямам много свободно време тук на Бермудите. За да напиша отговор, трябва да спра да броя парите си и да седна на дивана си от малц преди да започна да варя супа, съдържаща само три от шест съставки, които не съм купил за един от моите множество „Браумайстер“-и.
Не бива дори да отговарям и да се обяснявам на техните коментари. Мога да напиша дълго писмо и също така бурно да кажа как те лъжат, крадат и постъпват нечестно с мен във всяко едно отношение, но… няма. Пожелавам на тези хора късмет във всичко, което правят и ги подкрепям, както и техните каузи с оптимизъм, изопачавайки фактите и измисляйки номера и т.н. Няма да бъда един от тях.
Връщам се назад към 2010/11, когато бях домашен пивовар в различни къщи на приятели, ходих до Щатите и се връщах обратно с куфари с оборудване и суровини за бира, влагах всички сили за първите фестивали, събирах хора заедно, изграждах съзнание и т.н. През цялото време тук имаше нулева бирена култура… нищо (С изключение на Филип:) Сега се оглеждам наоколо 3-4 години по-късно и виждам как всичко започва да разцъфва, и се чувствам много горд от себе си и от тези хора, които съдействаха по пътя дотук – тези хора знаят сами кои са.
Затова на гневните крещящи колеги ще кажа: „ОК. Викайте, ако това ви кара да се почувствате по-добре.“ Няма да играя тази игра на обвинения. Хората, които ме познават, разбират кой съм аз всъщност и колко е важно за мен да бъда добра личност… Това е, което ме интересува… не как Гошо и Тошо искат хората да ги забележат или как те искат да бъдат по-секси, или каквото и да е.
Вместо да клеветят те трябва да опитат да бъдат признателни… но хейтърите ще си ненавиждат.
Бих искал да напиша и още… но това е. Гледам напред!
Рори Милър

