За трета поредна година „Загорка“ подема инициатива за безопасно поведение на пътя сред шофьорите – „Карай трезво“. Мотото на кампанията през 2014 г. е „Бъдещото е сега. Карай трезво“, с което пивоварната призовава към отговорно поведение на пътя сред целевата аудитория от млади шофьори. Целта е по този начин да се допринесе за намаляване на пътно-транспортните произшествия.
Тазгодишната кампания отново обръща сериозно внимание на вредното влияние и рисковото шофиране след консумация на алкохол. До края на септември ще се въртят радио спотове в ефира на „Дарик“, FM+ и Njoy, а по Fresh ще се проведе и игра, с което допълнително ще бъде стимулирана аудиторията и ще се търси максимален ефект на инициативата.
Предвижда се и използването на онлайн обучителни материали, които ще бъдат със свободен достъп. И през тази година партньори на „Карай трезво“ са Съюзът на българските автомобилисти (СБА), Асоциацията за квалификация на автомобилистите в България (АКАБ) и Държавно-обществената консултативна комисия по проблемите на безопасността на движението по пътищата.
Всяка подобна активност, без никакво значение от предпочитанията на консуматорите към марка или пивоварна, заслужава уважение и пълна подкрепа. Защото истинският почитател на бирата е този, който я консумира за удоволствие, не за рекорд, а след това не тръгва да прави „геройства“ и предоставя колата на трезвен шофьор. Или още повече – отлага временно удоволствието да вдигне жадувана чаша до момента на пристигането си до крайната точка на пътуване. Тогава насладата от бирата е двойна!

Drive Sober

 

Advertisements