Бранимир Братанов е новият маркетинг директор на „Карлсберг-България“. Той ще отговаря за разработването и реализацията на цялостната маркетингова стратегия на компанията, както и за развитието и популяризиране на нейните брандове в България.
Братанов е в екипа на пивоварната от август 2013 г., когато започва работа като бранд мениджър на марките „Шуменско“ и „Пиринско“. Преди това работи повече от 6 години на различни позиции в „Крафт фуудс България“, където отговаря за развитието и налагането на марките в продуктовите категории „Шоколадови десерти“, „Кафе миксове“, както и на шоколадите „Милка“.
Бранимир Братанов е завършил комбинирана бакалавърска програма по „Бизнес администрация и икономика“ в Американския университет в Благоевград и е преминал специализирани курсове по маркетинг в Австрия, Германия и Великобритания.

 

Advertisements