Ако в последния месец сте обърнали внимание на кеновете на Heineken, то непременно сте забелязали, че те са с променен дизайн. Новият вид на кутийката бе представен официално вчера в София с много интересна съпровождаща идея. Всеки пълнолетен, който се отбие до инсталацията на Heineken, намираща се пред паметника на Съветската армия, ще има възможност да влезе вътре и да маркира звездата от кутията, която получи. Разбира се, желаещите, могат да си носят и свои кенове.
След маркирането ще последва специален момент – 360-градусова фотосесия с намиращите се вътре 30 камери. След това снимките се качват на специален микросайт http://newstar.bg/ Отттам всеки може да си свали фотосите или да ги сподели в социалните мрежи.
Естествено, би било скучно, ако в момента на заснемането човек стои застинал, като за паспортна снимка. Затова на помощ идва въображението, което може в този момент да измисли най-щури хрумки.
Стана въпрос за звездата на кена. Тя присъства в логото на Heineken още от началото на съществуването на холандската компания в края на XIX век и изобразява средновековния символ на европейските пивовари. Сега червената звезда е изведена на възможно най-преден план и е най-набиващото се на очи от целия външен вид на кутията. Звезда, която не би се харесала например в Унгария (за това се разказва и в книгата „Езикът на бирата“ на Людмил Фотев). Но и звезда, която все пак е неразривна асоциация с Heineken.
Сега именно тя е „звездата“ на кена, а същевременно път към едно интерактивно преживяване. Инсталацията ще бъде достъпна в столицата до неделя (15 юни) всеки делничен ден от 16 до 22 ч., а през уикенда – от 13 до 21 ч.
След това звездните емоции на Heineken се местят в Пловдив, на площада пред пощата (16-22 юни) и във Варна, на площад „Независимост“ (23-29 юни).

can1

 

 

Advertisements