За трета поредна година Съюзът на пивоварите в България (СПБ) организира кампанията „Спортът е по-добрият начин децата да пораснат“. Инициативата има за цел да насърчава и подкрепя масовия спорт като алтернатива и превенция на употребата на алкохол от лица под 18 години.
Този път партньори на СПБ са Столична община, Министерство на младежта и спорта, Главна дирекция „Национална полиция“ (ГДНП), Българска федерация по баскетбол, „Спортна асоциация МВР“, Българска асоциация по минифутбол, Дневен консултативен център за деца, юноши и родители към ПИЦ-София, НПО „Солидарност” спортни сдружения и клубове. Тя за пръв път ще се осъществява и извън София. Съвместно с ГДНП и „Спортна асоциация МВР“ ще се правят турнири от типа „мама, татко и аз“ в София, Монтана, Стара Загора, Бургас и Търговище. Началото бе поставено със състезателни игри на столичния ст. „Раковски“. Отделно са предвидени турнири за родители и деца по минифутбол в София и стрийтбол – в столицата и Русе.
Сред лицата на кампанията ще бъде бившият волейболен национал Евгени Иванов – Пушката. Той ще насърчава родители и деца към спортна активност и ще вземе участие в Дни на отворените врати за изправителна и лечебна гимнастика, където консултациите се провеждат от професионални кинезитерапевти. Безплатните обследвания и занимания са от 1 до 15 юни всяка сряда и петък от 17.00 ч. до 18 часа в софийската зала „Триадица“.
За участниците в инициативите „Спортувай в твоя град“, „Парк волей“, турнир по лека атлетика, Софийски маратон и турнир по плуване за Купата на кмета са предвидени награди от СПБ. Ще има за първи път и фотоконкурс с осигурен от СПБ награден фонд. Целта е да се отличат най-креативните снимки, свързани с идейната концепцията на кампанията и посланието „Спортът е по-добрият начин децата да пораснат. Родители, вие можете да повлияете.“ Конкурсът ще се проведе със специални активации и общодостъпна платформа във Фейсбук страницата на Съюза на пивоварите в България.
„Спортът е по-добрият начин децата да пораснат е добра практика за превенция, която се реализира като приоритет и споделен ангажимент на един обединен на 100% сектор – пивоварният. Проактивният подход на СПБ показва, че именно отговорните работодателски организации, могат и трябва да бъдат двигатели на инициативите в защита на обществения интерес. Ние сме пример, че тези браншови кампании генерират високо обществено доверие и носят добавена стойност както за бизнеса, така и за всички заинтересовани страни“, коментира изпълнителният директор на СПБ Ивана Радомирова.
Справки за графика на спортните събития могат да се направят на сайта http://www.pivovari.com и телефон 02/989 40 24.

Advertisements