„Карлсберг България“ представи новата визия и форма на бутилката на „Tuborg“. Обновената визия е създадена по проект на една от най-реномираните дизайнерски къщи в света – лондонската Turner Duckworth. Специалната форма и релефната повърхност на бутилката я правят по-удобна за хващане. Дизайнът на етикета е променен с идея за по-модерна визия, като в същото време има стремеж и за придържане към 140-годишната традиция на марката. Логото пък e позиционирано с наклон точно 62.5 градуса – така надписът застава хоризонтално при отпиване на първата глътка от бутилката.
„През годините „Tuborg“ се развива постоянно, следвайки най-новите тенденции в ежедневието, музикалните вкусове и градската култура на модерните млади хора. Вярвам, че новата визия ще привлече вниманието на потребителите и ще помогне за позиционирането на „Tuborg“ на водещо място в сегмента на премиум бирите в България“, коментира Анастасия Станчева, бранд мениджър на „Tuborg“ в „Карлсберг България“.
Бутилките ще са отново два типа – 330 и 500 ml с лесно отваряеми капачки.
Tuborg

Advertisements